O společnosti
Stručná charakteristika společnosti
Společnost JS Property, a.s. byla založena za účelem poskytování služeb v oblasti řízení projektů, včetně všech souvisejících aktivit.
Profesní tým společnosti se aktivně podílí na stavebním a developerském trhu již 16 let.
Služby naší společnosti poskytujeme nadnárodním společnostem, soukromým investorům a také veřejnému sektoru. Zaměřujeme se na výstavbu a rekonstrukce rezidenčních, logistických, průmyslových, obchodních, administrativních, dopravních, sportovních staveb a staveb pro volnočasové aktivity. Na jednotlivých zakázkách se účastníme od jejich prvopočátků, tj. od vyhledávání vhodných lokalit pro investiční záměr přes přípravné a realizační fáze staveb až po jejich úspěšné předání investorům a následnému uvedení staveb do provozu.
JS Property, a. s. je dnes společnost poskytující komplexní služby v oblasti investiční výstavby.
Z hlediska účelu staveb má společnost zkušenosti a realizované reference v oblastech staveb nejrůznějších typů, zejména:
- stavby pro bankovnictví a pojišťovnictví,
- zdravotnické stavby,
- administrativní budovy,
- supermarkety a jiné obchodní stavby,
- obytné soubory,
- autosalony a čerpací stanice pohonných hmot,
- průmyslové stavby,
- sportovní stavby,
- inženýrské stavby.
V oblasti nakupování specializovaných subdodávek v oborech, které JS Property, a. s. sama nezajišťuje, vytvořila společnost rozsáhlou síť kvalitních a na řadě zakázek ověřených subdodavatelů.
Předmět podnikání
V rámci živnostenských oprávnění, kterými společnost disponuje, jsou zajišťovány zejména tyto činnosti:
- koordinace a řízení rozsáhlých projektů - Project management
- výkon inženýrské činnosti ve fázích předprojektové a projektové přípravy a v průběhu realizace stavby
- řízení staveb
- technický dozor stavebníka
- fit out management
- koordinátor BOZP
- zajištění realizace staveb
- organizace výběrových řízení na investorské a dodavatelské zajištění investičních projektů
- technická pomoc investorům při přípravě a realizaci staveb
Předmět činnosti
Činnosti ve fázích předprojektové a projektové přípravy:
- Zajištění projektu E.I.A., včetně projednání a zajištění povolení příslušného úřadu
- Projednání dokumentace pro územní rozhodnutí (DUR)
- Získání platného a pravomocného územního rozhodnutí (ÚR) na výstavbu projektovaného díla
- Projednání dokumentací pro veškerá stavební povolení (DSP)
- Získání veškerých platných a pravomocných stavebních povolení(SP), potřebných pro realizaci projektovaného díla
Spolupráce při výběru dodavatelů:
- vypracování soutěžních podmínek pro vypsání výběrového řízení na zhotovitele stavby
- spolupráce s objednatelem při vyhodnocení výběrového řízení na zhotovitele stavby
- spolupráce s objednatelem při uzavírání smlouvy o dílo se zhotovitelem stavby
Činnosti ve fázi realizace stavby:
- výkon stavebního dozoru podle stavebního zákona při realizaci všech prací, sledování postupu provádění stavby
- provádění kontroly dodržování podmínek stavebního povolení po dobu realizace stavby
- péče o systematické doplňování dokumentace, podle které se stavba realizuje a evidence dokončených části stavby
- účast při projednání dodatků a změn projektu, které nezvyšují náklady stavby nebo provozního souboru, neprodlužují lhůtu výstavby a nezhoršují parametry stavby. Ostatní dodatky a změny předkládat s vlastním vyjádřením objednateli (investorovi)
- informování objednavatele (investora) o všech závažných okolnostech
- vedení a kontrola čerpání nákladů
- kontrola věcné a cenové správnosti a úplnosti oceňovacích podkladů a faktur, jejich souladu s podmínkami uvedenými ve smlouvách a k jejich předkládání k likvidaci objednateli (investorovi). Kontrola těch částí dodávek, které budou v dalším postupu zakryté nebo se stanou nepřístupnými
- spolupráce s pracovníky projektanta, zabezpečujícího autorský dozor, při zajišťování souladu realizovaných dodávek a prací s projektem
- spolupráce s projektantem a s dodavatelem stavebních prací při provádění nebo navrhování opatření na odstranění případných závad projektu
- sledování vedení stavebních a montážních deníků v souladu s podmínkami uvedenými v příslušných smlouvách
- uplatňování námětů, směřujících k zhospodárnění budoucího provozu (užívání) dokončené stavby
- hlášení archeologických a jiných nálezů
- spolupráce s pracovníky zhotovitelů při provádění opatření na odvrácení nebo na omezení škod při ohrožení stavby živelnými událostmi
- sledování, zda generální dodavatel provádí předepsané a dohodnuté zkoušky materiálů, konstrukcí a prací, kontrola jejich výsledků a vyžádání dokladů, které prokazují kvalitu prováděných prací a dodávek (atesty, protokoly apod.)
- kontrola postupu prací podle časového plánu stavby a ustanovení smluv, upozorňování na nedodržení termínů, příprava podkladů pro uplatnění majetkových sankcí
- příprava podkladů pro závěrečné hodnocení stavby v průběhu výstavby
- příprava podkladů pro odevzdání a převzetí stavby nebo jejich částí a účast na jednání o odevzdání a převzetí, včetně vyhotovení příslušných protokolů
- kontrola odstraňování vad a nedodělků zjištěných při přebírání v dohodnutých termínech
- kontrole vyklízení staveniště
- účast na zkušebním provozu
- předání investičního majetku objednateli (investorovi) a jeho zatřídění
- vyřizování reklamací vad díla v záruční době
- účast na řešení sporů v souladu se smluvními podmínkami
Kolaudace stavby
- zajištění přípravy stavby pro kolaudační řízení vč. zabezpečení pravomocných kolaudačních souhlasů, včetně všech příslušných dokladů a účasti na všech kolaudačních řízeních
- zajištění splnění požadavků a podmínek vyplývajících z kolaudačních souhlasů
Koordinátor BOZP
Činnost koordinátora BOZP v přípravné fázi stavby:
- samotný plán BOZP na základě harmonogramu stavebních prací
- přehled předpisů související s BOZP při realizaci stavby
- informace o rizicích při realizaci stavby
- ochranná a koordinační opatření pro bezpečné provedení stavby
- zpracování povinností zhotovitelů, subdodavatelů a zadavatele stavby na úseku BOZP
- manuál údržby stavby ve dvou vyhotoveních
Činnost koordinátora BOZP v realizační fázi stavby:
- průběžná aktualizace plánu BOZP
- prokazatelné seznámení všech subjektů s riziky subjektů ostatních
- označení na stavbě dané zákonem č. 309/2006 Sb.
- preventivní kontroly činnosti jednotlivých subjektů při realizaci stavby, dokumentace závad, návrh nápravných opatření
- návrh přijatelných opatření ke snížení rizik BOZP
- vedení dokumentace koordinátora (deník koordinátora, kontrolní listy, návrhy opatření, výkaz činnosti koordinátora, měsíční zpráva koordinátora)
- účast na poradách stavby, podle potřeby
- Oznamování každého případu porušení BOZP s vyčíslením sankcí zhotoviteli dle uzavřené smlouvy o dílo
- další činnosti koordinátora BOZP dané zákonem č. 309/2006 Sb. a související legislativy